حرف آخر (deadly)

هر چی بخواید میزاریم

حرف آخر (deadly)

هر چی بخواید میزاریم

حرف آخر

ساده می گویم عزیزم، دل بریدن ساده نیست

چشم های مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست

بوسه هایت دلنشین و خنده هایت دلفریب

طعم تلخ این جدایی را چشیدن ساده نیست

قلب من آتش گرفت از دوری ات باران من

از دل سوزان آتش هم رهیدن ساده نیست

پادشاه قصر قلبم، حکمران باشکوه

ساده دل دادم اما دل بریدن ساده نیست

 

 

و اما حرف آخر

 

با سلام خدمت تمامی دوستان که با من همراه بودندو

مدام بهم سر میزدند و با نظرات خودشون منو خوشحال

میکردند.

دقیقا امروز وبلاگم یکساله شد از جهتی خوشحالم

آخه وبلاگم یک سالشه از طرفیم ناراحتم آخه وبلاگم

 یک سال بیشتر عمر نکرد.

امروز متولد شد وامروز هم میخواد تمام بشه         .

 

بزارین خودمونی باحاتون حرف بزنم اول اینو بگم مطلب

قبلیم ۳۹ نظر داشت که متاسفانه وقتی میخونمش

۱۲ تاشو بیشتر نمیتونم ثبت کنم .

کلا نظراتتونو به ۳ قسمت میتونم تقسیم بندی کنم

۱:اونایی که اومدن دیدن من آپ کردم بعد همینجوری

واسه نمیدونم چی یه چیزی گفتن که دستشون

 درد نکنه که بازم به فکر ما هستن.

۲:اونایی که باهم تبادل لینک کردیمو یکم بیشتر آشنا

هستیمو از رو معرفت مطلبو واقعا خوندنو  نظرشونو گفتن

که بهشون میگم دمتون گرم.

۳:کسایی هستند که واقعا منو ناراحت کردند

نمیدونم نظرشونو واقعا دادند یا با من لج هستند یا ....

به هر حال نظرشون قابل احترامه

ولی درسته که میتونید هر نظری بدید ولی دیگه توحین نکنید

مخصوصا تو آقا امیر که هیچ آدرسی هم از خودت نمیزاری که ما

جوابتو بدیم .

دوستان شما قضاوت کنید آقا امیر  ۱۳ تا نظر داده که تو

همشون  یا توحین کرده یا گفته وبلاگو جمع کن

بهش میگم آخه بیکار ۱۳ تا نظر واسه چی گزاشتی ؟؟؟؟؟

به هر حال تصمیم گرفتم که هیچکدوم از نظرات شما دوستانو ثبت نکنم

دیگه این وسط تروخشک باهم میسوزه

ولی در آخر این پستم جوابه تک تکتونو دادم  برید بخونید.

******************************************************

حالا بریم سراغ اصل مطلب

این وبلاگ تعطیل شد

آره درست خوندی

 

تعطیل شد

 

البته خدمتتون بگم که بدلیل نداشتن حوصله

ونبود انگیزه تعطیل میشه

البته شاید بعدا دوباره به سوراغش بیام

اما درصدش خیلی کمه چون

واقعا خسته شدمو دیگه حوصلشو ندارم

ولی خدایش دوستای خوبی پیدا کردم که خدارو شکر میکنم

به دوستامم میگم که نگران نباشید هر چند وقت یک بار به وبلاگاشون

سر میزنم و نظر هم میدم از این نظر نگران نباشید

 

در کل از همتون ممنونم که تنهام نزاشتین و به ادامه کار

امی وارم کردید اما این بار واقعا نمیتونم

شاید بعدا حالم بهتر بشه و باز شروع کنم

این بارم به کسی خبر ندادم که آپ کردم  بجز یه نفر که 

خیلی دوست خوبی بود (تو هم با من باش)

راستی دیگه هم لازم نیست مطالب مسخره منو تحمل کنید

حالا هرکی که مرام داره و سر بزنه خودش میخونش دیگه

( به امید خدا )

دیگه زیاد حرف زدم

خداحافظ برای یه مدت نا معلوم

خیلی دلم براتون تنگ میشه خیلی بهتون عادت کرده بودم ولی ....

 

 by

 

********************************

جوابهای شما دوستان

اول از همه که واجب میدونم  جوابشو بدم آقا امیره

امیر:فقط بهت میگم خیلی بی تربیتی خیلی بیکار هم هستی

فرزانه خانوم:باور کنید به هیچ کس نگفتم  پس ناراحت نشید

(اشک عشق)حامد: ما به این چیزا احتیاج نداریم دستت درد نکنه

ولی ما آخرش عطش عشقو نفهمیدیم 

خانوم کوچولو وآقای گلشن: میخواستم ولی داره تموم میشه دیگه چیکار کنم

هادی جون: باب دمت گرم خیلی با مرامی.ما هم دلمون برات تنگ میشه عزیزم

هاجر: ممنون از لطفت هاجر خانوم .مخلصیم بابت بی خبریمونم شرمنده

بزرگی از شماست ببخشید

داش اسی :چاکر داش اسیمونم هستیم (بهترین دوستی که این وسط پیدا کردم)

آپادانا: واقعا شرمنده شدم که دیگه نمیتونم شما هم مارو حلال کن 

حسین : داش حسین ما شرمندتم شدیم این بار که اومدم ۱۰۰٪ جبران میکنم

ایمان:باحال ترین کسی که شناختم تو بودی

ایول که همیشه اینقدر پر انرژی هستی کاش یکمم از انرژیتو به ما میدادی

 ستاره کوچولوی غمگین: واسه فهمیدن مطالبم به این کاره بودن لازم نیست

ممنون که میفهمی چی میگم

سحر:نترس گیتارو گزاشتم برای تو  چیزی که میخواستم بدست نیاوردم

آخه یارو اینقدر بی حوصلست که جواب نمیده ولی بازم بابت همه چی ممنون

سایانا:قابلتو نداشت چشمات قشنگ میبینه

اینم آدرس اون عکسی که میخواستی شرمنده که اینجوری رفتم

(http://irapic.com/uploads/1188064854.jpg)

ایمان: آخررررررررررررررررررررررررررررررررررر(فدات که اینقدر لطف داری)

حامد: ممنون که مطالبم رو میخونی ودنبال میکنی اما دیگه تموم

جواد : نمیدونم چی بگم

حسام: اگه خواستی همشو میتونی برداری

رضا:دیگه بیخیال شو تموممممم

(میان منو تو ): چشم حتما ولی به این زودیا نمیرسم

 و .......

بخدا شرمنده بقیه رو این بار که اومدم جواب میدم  آخه نظرات زیاد بود بعضی دوستانم چند تا گزاشته بودند